FONTOS TUDNIVALÓK A BATZ HIVATALOS WEBÁRUHÁZ MŰKÖDÉSÉVEL KAPCSOLATBAN

Kizárólag a webáruházban tudsz rendelést leadni, telefonon, Facebook / Instagram üzenetben, hozzászólásban vagy e-mailben semmiképp. Kérjük először ellenőrizd, hogy a www.batz.hu webáruházban próbálsz-e rendelést leadni. A rendeléshez regisztráció vagy bejelentkezés nem szükséges! Kérjük válaszd ki a megfelelő terméket, add meg a kívánt színt, méretet és tedd a kosárba.

Amennyiben nem tudod kosárba tenni, akkor nincs abban a színben vagy méretben, a webáruház mindig az aktuális készletet mutatja! Az épp készleten nem lévő, de későbbiekben elérhető méretekhez e-mail értesítést tudsz beállítani!
A fizetés kiválasztása és az adatok kitöltése / vagy ha regisztrált felhasználónk, akkor a bejelentkezés után, de ez sem kötelező! / szíveskedj elküldeni a megrendelést. Nagyon fontos: a „Megrendelés elküldése előtt“ el kell fogadnod az adatkezelési szabályzatot az „Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket * és az Adatkezelési szabályzatot * előtti négyzet kipipálásával, enélkül megrendelésed érvénytelen!

A beérkező megrendelésről pár percen belül tájékoztató e-mailt kapsz, melyben megtalálod megrendelésszámot, kérjük ezt gondosan őrizd meg, a további ügyintézéshez elengedhetetlen. Bankkártyás vagy átutalásos előrefizetés esetén a rendszer az e-mailt az összeg beérkezésekor küldi el. Ha ez nem történt meg, ellenőrizd, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy esetleg rossz e-mail címet adtál meg, illetve kérjük ellenőrizd bankkártyád lejáratát, hitelesítését, esetleges fedezetlenségét! Kérjük ellenőrizd levelezőrendszered spam/levélszemét/reklám mappáját is, ritkán ugyan de előfordul, hogy oda érkezik a visszaigazolás! A megrendelés feldolgozásáról és a futárszolgálatnak történő átadásról VISSZAIGAZOLÓ e-mailt küldünk.

A csomagpontra kért szállítás esetén a pénztár oldalon kérjük add meg a Neked megfelelő, közeli csomagpontot a legördülő menüből vagy a térképes keresőből! Csomagpontos szállításhoz utánvétel nem kérhető!

Amennyiben már regisztrált felhasználónk vagy, akkor nem kell újra regisztrálnod ismételt vásárlásnál. Amennyiben elfelejtetted jelszavad, az Új jelszó kérése menüpont alatt pár perc alatt beléptetünk a fiókodba, a rendszer automatikusan küld egy linket, amin keresztül beléphetsz és megadhatod új jelszavad. Az új jelszónak minimum 8 karakteből kell állnia, tartalmaznia kell kis- és nagybetűt, valamint legalább egy számot. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatod a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

A kosárba helyezés után kérjük kattints a „Tovább a pénztárhoz“ gombra, töltsd ki az adatokat (itt tudod felhasználni esetleges KUPONKÓD-od) és válassz fizetési módot. Külön szállítási címet csak akkor kell megadnod, ha az eltér a számlázási címtől vagy csomagpontra kéred a szállítást!

A megrendelés elküldése gombbal véglegesítsd a megrendelést! Átutalásos előrefizetési mód választása esetén a megrendelés elküldése után kapod meg a fizetéshez/utaláshoz szükséges adatokat. Ezután értesítést kapsz (bankkártyás vagy átutalásos fizetés esetén az összeg beérkezésekor). Ismét felhívjuk figyelmed: gyakran előfordul, hogy az értesítés a levélszemét/spam/reklám mappába érkezik, kérjük ellenőrizd ezt is. Ha mégsem kaptál értesítést, kérjük ellenőrizd, hogy helyes e-mailcímet adtál-e meg. Esetleges bónuszpontjaid is a megrendelés véglegesítése előtt használd fel, utólag nem tudjuk azokat jóváírni.